Згідно з ухваленим Верховною Радою в першому читанні законц про місцеві податки та збори, в десять разів збільшується рекламний збір. Ставка збору, яка раніше була 0,5%-1%, у новому законі встановлюються у розмірі від 0,5 до 5 відсотків від бази оподаткування.
Подвійна ставка оподаткування застосовується у разі рекламування алкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів, знаків товарів і послуг (товарних знаків), інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої, пиво та тютюнові вироби.
За законопроект проголосувало 235 депутатів. Суб’єкт законодавчої ініціативи: Кабінет Міністрів України.
В пояснювальній записці, зокрема, йдеться й про наступне:
«запропоновано вдосконалення механізму справляння рекламного збору. Так, зокрема, визначено платників та податкових агентів збору, об'єктом оподаткування визначені послуги з виробництва та/або розповсюдження (розміщення) реклами, що надається рекламодавцю виробником та/або розповсюджувачем реклами на/у транспортних засобах, внутрішньої і зовнішньої реклами, а також під час провадження виставкової діяльності, передбачена сплата збору до тих місцевих бюджетів, де розміщена реклама».
Закон набуде чинності разом з вступом у силу закону про податок на нерухоме майно.
Источник: Marketing Media Review
Здесь можно оставить свои комментарии. Выпуск подготовленплагином wordpress для subscribe.ru
Комментариев нет:
Отправить комментарий