За даними компанії Inmind кількість інтернет користувачів в Україні на кінець 1 кварталу 2010 складає 12 млн. Але, не зважаючи на зростання (за півроку кількість збільшилася на 1,5 млн), Україна відстає від країн Європи. Про трансформації, що відбуваються з українською медіа аудиторією, можна дізнатися, відвідавши секцію «Нова медіа аудиторія» Міжнародної конференції «Нові медіа - нові можливості».
Про причини відставання Україні від Європи - у доповіді Иван Дубінського, керівника проекту Opinion компанії Inmind «Аудиторія Інтернет в Україні і світі - загальні тенденції».
Що представляє собою сучасний інтернет-користувач у медіа просторі розповість Олена Павліченко, PR менеджер компанії iVOX Ukraine. Також вона обіцяє озвучити цікаві факти щодо відношення користувачів до громадської журналістики і платного контенту.
Запостить в TwitterЗдесь можно оставить свои комментарии. Выпуск подготовленплагином wordpress для subscribe.ru
Комментариев нет:
Отправить комментарий