У 2010 році торгова марка «Хортиця» збільшила витрати на рекламу в інтернеті. Про це «МедіаБізнесу» повідомив керівник департаменту маркетингу та реклами «Хортиці» Євген Разуваєв під час Третього українського форуму маркетинг-директорів.
«Якщо казати про конкретні цифри, то наші витрати на інтернет-рекламу цьогоріч виросли на 1000%. Я не жартую. Звісно, ми розуміємо, що з нинішнім покриттям інтернету реклама в мережі – скоріше іміджевий інструмент, але ми бачимо за ним перспективу на майбутнє», – підкреслив він.
Источник: МедиаБизнес
Запостить в TwitterЗдесь можно оставить свои комментарии. Выпуск подготовленплагином wordpress для subscribe.ru
Комментариев нет:
Отправить комментарий