воскресенье, 10 октября 2010 г.

Інтернет-агентство Віталія Гордуза називатиметься Netwalker

Колишній керівник департаменту new media Українського медіахолдингу Віталій Гордуз відкрив власне інтернет-агентство під назвою Netwalker.

Як повідомив пан Гордуз «Телекритиці», партнером у цьому бізнесі виступає рекламний холдинг B4B. Це локальний холдинг, до якого входять реактивне рекламне агентство Advertising Avenue, медійне агентство B4B, BTL-агентство Full Service. Є великим баєром у пресі та в зовнішній рекламі. Станом на кінець 2009 року, за інформацією Всеукраїнської рекламної коаліції, серед клієнтів медійного агентства були ASUS, MEXX, Nike, Nikon, Zarina, «Атлант М», ВТБ Банк, «Екомаркет» тощо.

За словами Гордуза, передбачається, що нове агентство працюватиме як з поточними клієнтами холдингу, так і шукатиме власних. Структура власності не розкривається, але пан Гордуз зазначає, що він буде в ньому керівним партнером.

Запостить в Twitter

Здесь можно оставить свои комментарии. Выпуск подготовленплагином wordpress для subscribe.ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий