четверг, 25 июня 2009 г.

Онлайн дослідження – реальний інструмент роботи

За результатами установчого дослідження, яке компанія GfK Ukraine здійснила на замовлення Української Асоціації Інтернет Реклами у вересні 2008 року в містах України з населенням більше 50 тисяч мешканців, Інтернетом користуються вже 41% українців у віці 14-65 років (6 637 тис. чоловік). Фактично більше половини мешканців міст з населенням більше 50 тис. у віці до 40 років користуються Інтернетом. При цьому 87% всіх користувачів відвідають всесвітню мережу щонайменше раз на тиждень. Масовість доступу до Інтернету дає можливість екстраполювати для певних цільових аудиторій результати опитувань інтернет-користувачів на генеральну сукупність мешканців великих міст та, відповідно, дозволяє впевнено користуватися онлайн методами для проведення маркетингових досліджень. Саме о перевагах та особливостях онлайн досліджень говорили експерти GfK Ukraine на семінарі «Онлайн дослідження – реальний інструмент роботи», який було проведено для клієнтів компанії 23 червня.

Міжнародний досвід GfK в проведенні онлайн досліджень показує, що є дві основні сфери їх застосування: по-перше, цільова група складається виключно з інтернет-користувачів та, по-друге, частка інтернет-користувачів в цільовій групі є достатньо високою для екстраполювання результатів на всю генеральну сукупність. Водночас аби уникнути зміщення оцінок внаслідок недостатнього проникнення інтернет-користування для деяких соціально-демографічних груп експерти GfK наголошують:

Google Bookmarks Digg Reddit del.icio.us Ma.gnolia Technorati Slashdot Yahoo My Web News2.ru БобрДобр.ru RUmarkz Ваау! Memori.ru rucity.com МоёМесто.ru Mister Wong

Здесь можно оставить свои комментарии. Выпуск подготовленплагином wordpress для subscribe.ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий