За результатами установчого дослідження, яке компанія GfK Ukraine здійснила на замовлення Української Асоціації Інтернет Реклами у вересні 2008 року в містах України з населенням більше 50 тисяч мешканців, Інтернетом користуються вже 41% українців у віці 14-65 років (6 637 тис. чоловік). Фактично більше половини мешканців міст з населенням більше 50 тис. у віці до 40 років користуються Інтернетом. При цьому 87% всіх користувачів відвідають всесвітню мережу щонайменше раз на тиждень. Масовість доступу до Інтернету дає можливість екстраполювати для певних цільових аудиторій результати опитувань інтернет-користувачів на генеральну сукупність мешканців великих міст та, відповідно, дозволяє впевнено користуватися онлайн методами для проведення маркетингових досліджень. Саме о перевагах та особливостях онлайн досліджень говорили експерти GfK Ukraine на семінарі «Онлайн дослідження – реальний інструмент роботи», який було проведено для клієнтів компанії 23 червня.
Міжнародний досвід GfK в проведенні онлайн досліджень показує, що є дві основні сфери їх застосування: по-перше, цільова група складається виключно з інтернет-користувачів та, по-друге, частка інтернет-користувачів в цільовій групі є достатньо високою для екстраполювання результатів на всю генеральну сукупність. Водночас аби уникнути зміщення оцінок внаслідок недостатнього проникнення інтернет-користування для деяких соціально-демографічних груп експерти GfK наголошують:
Здесь можно оставить свои комментарии. Выпуск подготовленплагином wordpress для subscribe.ru
Комментариев нет:
Отправить комментарий